Nije baš nigdje sjajno sa željeznicom. Vlakovi kasne u čitavoj EU. Jedna perjanica DB, koji je ICE, kasni po 2 sata.
Ljudi se uvijek okome na željeznicu kad je točnost u pitanju. A na željeznici je ustvari najteže postići točnost. Nitko se ne zabrinjava za autobuse, zrakoplove ili brodove? Pa kad je koji brod krenuo i došao na odredište točno po redu vožnje?
Na željeznici...... jedna pokvarena skretnica, koja je udaljena od svega ko bog od vraga, može prouzročiti čitav kolaps prometa i višesatna kašnjenja.
Puno treba znati o željezničkom sistemu.....i onda znate da je PROMET posve odvojen od Uprave i kojekakvih uhljeba. I mislite vi da se mi dolje na štreki ne trudimo!? Itekako se trudimo ali kad ste u takvom sistemu.....mali službenik ništa ne može učiniti.
Ja vam sada odgovorno tvrdim da niti jedno zakašnjenje na HŽ nije produkt nečije lijenosti, gluposti ili nesposobnosti. Nego bih morao tu sad prezentirati čitavu disertaciju zašto je i kako je to.
Puno puta, čak i svakodnevno, željeznički promet ima zakašnjenja zbog nesreća. Pa molim vas, a za to se nitko ne pita.....kako je moguće da godišnje bude polomljeno oko 100 rampi na željezničko cestovnim prijelazima?? Svaka takva polomljena rampa znači smanjenu brzinu prometa vlakova jer taj i taj prijelaz nije osiguran. Tu vlak mora stati, osigurati prijelaz i prijeći ga brzinom koraka!
Ima još tu puno faktora i ne da mi se o svemu pisati.
Ja sam sad izašao iz tog sistema ali još uvijek sanjam nesreće i budim se u znoju. Jer strojovođa je uvijek u stresu dok god se željezni kotači okreću....nikad ne znaš da li ćeš dobre volje doći na posao a na kraju to sve završi u policijskoj stanici jer ti se netko bacio pod vlak....ili si tresnuo automobil pun ljudi.....?
A za totalnu sekiraciju pročitajte kolike plaće imaju moji direktori....Uprava...
https://www.index.hr/vijesti/clanak/uhl ... y_topics_d