Još jedna "vijest" koja diže paniku a radilo se o kontroliranom prelasku vlaka koji mora prijeći putni prijelaz u kvaru. Naime, netko je potrgao rampu na željezničko cestovnom prijelazu. Netko se zaletio vozilom u rampu ili se neki pijanac srušio na nju.
https://www.index.hr/vijesti/clanak/zak ... 77126.aspx
"Sličnih situacija lomova polubranika/branika tijekom 2022. godine na željezničkoj mreži RH zabilježeno je čak 442. Budući da polubranici/branici na ŽCP-ima u većini slučajeva lome nestrpljivi i nesavjesni vozači u cestovnome prometu neposredno prije prolaska vlaka zbog kojega su polubranici i spušteni, svaki takav lom može se promatrati kao izbjegnuta nesreća."
HŽ Infra je objasnila da nije bilo ugroze života i sigurnosti jer se takav slučaj pokriva pravilnicima. Ne može vlak čekati 2-3 sata pred takvim slomljenim prijelazom nego strojovođa postupa po sigurnosnoj regulativi.
- Strojovođa nije bio iznenađen niti je odjednom iznenađeno naglo kočio. Strojovođa dobije uputu o neispravnom željezničko-cestovnom prijelazu i strojovođa je postupio prema uputi. Dakle, znao je i prije nego je krenuo da je taj prijelaz neispravan.
- Strojovođa je prema propisu postupio kako se postupa kod neispravnog željezničkog prijelaza: stao je ispred prijelaza, zatrubio i kada se uvjerio da je sigurno proći, prošao preko željezničkog prijelaza brzinom ljudskog hoda.
Ali mnogi komentari na tu nezgodu išli su na račun HŽ-a, čak i vrlo uvredljivi. Jedini krivac je netko neoprezan koji je slomio rampu....i nikad neće biti pronađen. Vlak je kasnio na svojoj trasi kretanja zbog izvanrednog zaustavljanja ispred neispravnog prijelaza. A kriv je tko? Paaa...... onaj bezobrazan koji je prevrnuo kazan

......vozač cestovnog motornog vozila ili pijanac koji je našao oslonac na rampi.
Inače.....ti mehanizmi rampe su prilično osjetljivi....rampa je od aluminija....a mehanizam je brz.....znalo se desiti da se netko biciklom zaleti u rampu. Neće baš potrgati svu rampu ali onesposobiti će se mehanizam i , najvažnije, električni kontakti koji "dojavljuju" prometniku da je rampa sigurno spuštena. Da, svaka ta rampa ima električnu kontrolu koju prati prometnik vlakova na svojem prometničkom stolu ili monitoru.